Translate

Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Tekstgrootte:

Huur betalen

Heeft u vragen over het betalen van uw huur? Kijkt u eens bij onze veelgestelde vragen over huur betalen. U kunt voor het betalen van uw huur een aantal zaken online regelen via uw klantportaal bij De Goede Woning. Zo kunt u uw huurstand inzien, de huur betalen via Ideal, een betalingsregeling aanvragen maar ook een huurspecificatie opvragen. Klik hier om in te loggen in uw klantportaal. 

Heeft u nog geen persoonlijke account? Vraag een verificatiecode aan via dit formulier.

Huurbetaling
U betaalt de huur altijd vooraf. Dat wil zeggen dat u de huur op de eerste dag van de maand betaalt. Later dan op de eerste dag van de maand betalen is niet toegestaan. U kunt de huur op de volgende manieren betalen:

  1. Automatische incasso en bankrekeningnummer
    U kunt uw bankrekeningnummer en betaalwijze online aanpassen onder de knop ‘betaalwijze’. De huur wordt dan steeds op de eerste werkdag van de maand afgeschreven. Als wij de wijziging vóór de 15e van de maand ontvangen, kunnen wij de wijziging nog verwerken voor de huur van de nieuwe maand.
  2. Betaalwijze aanpassen naar acceptgiro
    Neem contact met ons op via 055 - 369 69 69 of info@degoedewoning.nl. Hou er rekening mee dat de huur steeds voor de eerste van de maand betaald moet worden. Als wij de wijziging vóór de 15e van de maand ontvangen, kunnen wij de wijziging nog verwerken voor de huur van de nieuwe maand.
  3. Periodieke overboeking: uw bank regelt het
    U kunt ook een periodieke overboeking regelen via uw bank. U geeft de bank opdracht om maandelijks op de eerste van de maand de huur over te maken naar Wooncorporatie De Goede Woning. Let op: als de huurprijs verandert, bijvoorbeeld jaarlijks per 1 juli, dan moet u dit ook aan uw bank doorgeven.
  4. Pinbetaling: u regelt het bij ons op kantoor
    U kunt natuurlijk ook van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 12:30 uur de huur met een pinbetaling bij ons op kantoor komen betalen.

Betalingsregeling 
Als u de huur niet op tijd kunt betalen, kunt u onder bepaalde voorwaarden een regeling met ons treffen. Bekijk uw openstaande saldo en vraag een regeling aan. Lukt dit niet online, neem dan contact met ons op via 055 - 369 69 69 (kies 2) of incasso@degoedewoning.nl . Voor het treffen van een regeling brengen wij geen extra kosten in rekening.

Problemen? Kom praten!
Het kan voorkomen dat u onverwachts in een andere financiële situatie terecht komt of problemen heeft waardoor u uw huur niet op tijd kunt betalen. Blijf daar niet mee zitten! Als u meteen contact met De Goede Woning opneemt, dan bespreken we uw situatie persoonlijk en kunnen we u mogelijk helpen. Dat doen we graag. Immers: hoe langer u wacht, hoe groter een probleem vaak wordt en kan leiden tot een ontruiming.