Heeft u vragen over het betalen van uw huur? Kijkt u eens bij onze veelgestelde vragen over huur betalen. U kunt voor het betalen van uw huur een aantal zaken online regelen via uw klantportaal bij De Goede Woning. Zo kunt u uw huurstand inzien, de huur betalen via Ideal, een betalingsregeling aanvragen maar ook een huurspecificatie opvragen. Klik hier om in te loggen in uw klantportaal.
Heeft u nog geen persoonlijke account? Vraag een verificatiecode aan via dit formulier.
Huurbetaling
U betaalt de huur altijd vooraf. Dat wil zeggen dat u de huur op de eerste dag van de maand betaalt. Later dan op de eerste dag van de maand betalen is niet toegestaan. U kunt de huur op de volgende manieren betalen:
Betalingsregeling
Als u de huur niet op tijd kunt betalen, kunt u onder bepaalde voorwaarden een regeling met ons treffen. Bekijk uw openstaande saldo en vraag een regeling aan. Lukt dit niet online, neem dan contact met ons op via 055 - 369 69 69 (kies 2) of incasso@degoedewoning.nl . Voor het treffen van een regeling brengen wij geen extra kosten in rekening.
Problemen? Kom praten!
Het kan voorkomen dat u onverwachts in een andere financiële situatie terecht komt of problemen heeft waardoor u uw huur niet op tijd kunt betalen. Blijf daar niet mee zitten! Als u meteen contact met De Goede Woning opneemt, dan bespreken we uw situatie persoonlijk en kunnen we u mogelijk helpen. Dat doen we graag. Immers: hoe langer u wacht, hoe groter een probleem vaak wordt en kan leiden tot een ontruiming.