Huisregels
Bij De Goede Woning werken we met plezier om huurders en woningzoekende zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit kan bij ons op de verschillende kantoren, tijdens een telefoongesprek, via een schriftelijke reactie, per mail, op social media of tijdens een huisbezoek.
Wij zijn u graag van dienst in een prettige werkomgeving. Een omgeving waar u zich thuis voelt en waar onze medewerkers prettig werken. Duidelijke afspraken dragen bij aan een prettige werkomgeving. De Goede Woning heeft daarom een aantal huisregels opgesteld. Hierin kunt u lezen wat u van ons mag verwachten, wat wij van u verwachten en wat wij niet accepteren.
Wat mag u van ons verwachten:
• We behandelen u met respect
• We proberen u zo goed en zo snel mogelijk van dienst te zijn
• We staan u correct te woord
• We respecteren uw privacy
• We houden ons aan de afspraken die wij met u maken
• Wij behandelen iedereen gelijk
Wat verwachten we van u:
• U behandelt onze medewerkers met respect
• U staat onze medewerkers rustig en correct te woord
• U houdt zich aan de afspraken die we met u maken
• U volgt de aanwijzingen van onze medewerkers op
• U houdt afstand en respecteert de privacy van een ander
• U rookt bij voorkeur niet in bijzijn van onze medewerkers
• U houdt huisdieren kalm en op afstand van onze medewerkers
Wat accepteren wij niet:
• Fysiek geweld en/of handtastelijkheden
• Schelden, beledigingen, schreeuwen en discriminerende taal
• Het gooien met, of vernielen en vervuilen van spullen of onze eigendommen
• Bedreiging, intimidatie en manipulatie
• Het lastigvallen van andere aanwezigen
• Het onmogelijk maken of expres bemoeilijken van ons werk
• Stalken en/of medewerkers hinderlijk opwachten tijdens of buiten werktijd
• Het betreden van onze kantoren onder invloed van alcohol of drugs
Als u na waarschuwing doorgaat met verbale agressie, dan vragen we u ons kantoorpand te verlaten of beëindigen we het gesprek. Bij fysiek geweld maken we melding bij de politie en/of doen we aangifte. Bij ernstige of herhaaldelijke agressie kunnen wij overgaan tot een gerechtelijke ontruimingsprocedure. De kosten van ontruiming en voor de door u aangerichte schade verhalen wij altijd op u.
Deze huisregels zijn ook van toepassing op contacten met medewerkers van organisaties die in opdracht voor De Goede Woning werken.